دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۸۷ - ۰۸:۱۱
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به منظور تنظیم عبور و مرور و تأمین رفاه شهروندان در روز سیزدهم فروردین محدودیت ترافیکی اعمال می‌کند

به گزارش واحد مرکزی خبر حرکت و توقف کامیون و تریلرها باستثناء وسایل نقلیه حامل مواد سوختی و غذایی فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 فردا (سه شنبه 13 فروردین) در معابر شهر تهران و تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده های ورامین، قدیم کرج، مخصوص کرج، جاده کن و سولقان، امامزاده داوود، جاده لشگرک، افسریه بزرگراه بعثت، اسبدوانی، فدائیان اسلامی، شهرزاد ممنوع خواهد بود. [آشنایی با ریشه‌های روز سیزده فروردین]

همچنین حرکت موتورسیکلت و موتور سه چرخ و وسایل نقلیه کندرو از ساعت 6 تا 22 فردا در خیابان ولیعصر، پاسداران، شهید باهنر، آزادی، شهید رجایی، بزرگراه شهید چمران، مدرس، آیت الله صدر، رسالت، آفریقا، شیخ فضل‌الله نوری، جاده‌های مخصوص و قدیم کرج ممنوع است.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین اعلام کرد: در صورت لزوم خیابان آزادی حد فاصل میدان آزادی و انقلاب از ساعت 16تا 21 از غرب به شرق یکطرفه می‌شود که در این صورت راه دسترسی به فرودگاه مهرآباد و ترمینال غرب از طریق بزرگراههای شیخ فضل‌الله نوری، محمدعلی جناح و خیابان مخابرات و شهید رحمانی و جاده مخصوص و خیابان فرودگاه مهرآباد خواهد بود و اتوبوس‌های شرکت واحد نیز از طریق خیابانهای کاوه، ساسان، توحید، ستارخان، فلکه دوم صادقیه و محمدعلی جناح رفت و آمد می‌کنند.

همچنین درصورت لزوم خیابان پاسداران حد فاصل میدان نیاوران تا میدان نوبنیاد از ساعت 16 تا 21 از شمال به جنوب و خیابان اقدسیه از سه راه اراج تا پاسداران شرق به غرب یک طرفه خواهد شد.

براساس اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی در صورت ضرورت خیابان هنگام از تقاطع سه راهی دوازدهم تا تقاطع هنگام ، بلوار لویزان و ضلع غربی پادگان لویزان از ساعت 7 تا 13 جنوب به شمال و از ساعت 16 تا22 در جهت عکس، شمال به جنوب یک طرفه خواهد بود.

در صورت نیاز از ساعت 7 تا 13 جاده دماوند از تهران تا آبعلی و از ساعت 16 تا تخلیه کامل مسیر از آبعلی به تهران یکطرفه خواهد بود.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین تاکید کرده است عوامل انتظامی راهنمایی و رانندگی ضمن کنترل ترافیک با متخلفان برخورد قانونی می کنند و با رانندگانی که مرتکب تخلفات خطرناک نظیر سرعت یا سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و عبور از محل ممنوع شوند قاطعانه برخورد و گواهینامه آنان را نیز ضبط خواهند کرد.

همچنین سوار کردن مسافر روی بار، داخل اطاق بار، صندوق عقب، سمت چپ راننده یا اضافه بر ظرفیت وسیله نقلیه ممنوع است و درصورت مشاهده علاوه برجریمه راننده وسیله نقلیه نیز متوقف خواهد شد.

ماموران راهنمایی و رانندگی همچنین با توقف های منجر به سد معبر، دوبله، توقف در محلهای ممنوع برخورد قانونی می کنند و در صورتی که تخلف راننده باعث محدود کردن حرکت سایر وسایل نقلیه شده باشد وسیله نقلیه با جرثقیل حمل خواهد شد.

کد خبر 47341

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز